måndag 9 juni 2008

Bli glad trots regn...

Idag skulle jag fortsätta att grundmåla den nyskrapade entrén och balkongen. Men nu på morgonen så regnar det för första gången på veckor. Shit!


Istället tar jag min standardvända bland webbsajter som är viktiga för mig. Och upptäcker en text som känns väldigt bekant invid logon på LowCarbKost.

"Var en nyfiken upptäckare istället för en räddhågad efterapare. Vad riskerar du egentligen? Att eventuellt tappa tron på tallriksmodelldieten, kostcirkeln, kostpyramiden samt Livsmedelsverket inklusive traditionella kaloriräknare tycker åtminstone jag inte är ett för högt pris att betala för ny, logiskt baserad, kunskap." --MatFrisk Blogg
LowCarbKost är en mycket praktisk sajt som dynamiskt sammanställer information från ett stort antal olika källor.

Klart man blir glad!

Inga kommentarer: